יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

מסיבת תה טבעונית

היום, כמו שהובטח, מסיבת תה!
נכנס בי החשק העז למסיבת תה, עם מוזיקה ג'אזית והכל (זו המוזיקה ששומעים במסיבות תה, נכון?!)
אבל לרוע מזלי, לא היה לי מעמד לכריכונים...
חשבתי וחשבתי...
אני אוגרת קופסאות שימורים כפייתית, ככה שההארה הגיעה מהר- נכין מעמד לעוגיות מקופסאות שימורים וקאפה!


את קופסאות השימורים ציפיתי בעטיפת מתנה שהתחננה שייעשה בה שימוש(:
את הבסיסים גזרתי מקאפה (בכל חנות יצירה, אבל תמיד אפשר להדביק שני קרטונים עבים יחד...)
אני הלכתי על רדיוס 15 לבסיס הגדול, רדיוס 11 לבסיס באמצעי, ורדיוס 8 לבסיס הקטן.
ואיך הדבקתי את קופסאות השימורים בדיוק באמצע?
מדדתי את רדיוס הקופסא עצמה, סימנתי אותו ממרכז הבסיס , וככה ידעתי בדיוק איפה להדביק!
לקישוט, גזרתי סרטים ארוכים מאותו נייר עטיפה (בהיקף כל בסיס), וגזרתי אותם בצורות שונות- זיגזג, קשתות, וכל צורה אחרת שעולה על הדעת.
מדביקים את קופסאות השימורים לקאפה, ווואלה- יש לנו מעמד לכריכונים, בלי צורך לקדוח בחרסינה, לקנות באיביי חלקים, או להתאמץ(:

ועכשיו לתוכן המסיבה!
כריכונים מתוקים:
חבילת עוגיות פתי בר
שוקולד חרובים (או ממרח שומשום, או חמאת בוטנים, אני הלכתי על הקלאסי...)
פרי ל"מילוי" (אני הלכתי על קיווי)
פירות לקישוט (משהו אקזוטי כמו קובו, אננס, פפאיה יתקבל בברכה!)

הכנה:
מורחים את הצד הפנימי של הפתי בר בממרח.
מניחים פרוסת פרי באמצע.
סוגרים עם פתי בר נוסף.
מזגגים את הממרח על ה"סנדוויץ'".
חותכים את הפירות לקישוט ומניחים על הסנדוויץ'.



אני חציתי ענבים זילפתי עליהם שוקולד חרובים, ונעצתי קיסמים על מנת שיהיה נוח לאכול, ניתן להשתמש בכל פרי!

לשיפודי הפירות:
פירות חתוכים לרבעים (אננס, קובו, וקיווי היו הבחירה שלי)
מניחים אותם ב"מגדל", ונועצים בו קיסם.
כדי שיהיה נוח להרים אותם, מומלץ לשים בקצה ה"מגדל" (בהתחלה) ענב, או פרי אחר שימנע מהפירות האחרים להחליק מהקיסם...לי הם החליקו):

ולכריכונים עצמם!
לחם רך לחיתוך נוח (מומלץ חלה)
ממרחים טעימים (אבוקדו או ממרח חצילים יהיה אלגנטי. אני השתמשתי בחומוס תוצרת בית מכורח המציאות...)
ירקות יפים לקישוט (בצל סגול, זיתים שחורים, מלפפונים או גזר)

הכנה:
חותכים את הלחם בצורות (עיגול וריבוע הן רק מעט מהאפשרויות).
מורחים את הלחם בממרח הנבחר.
מעטרים בעיגולי בצל, פטרוזיליה וכל ירק אחר.
את הריבועים מומלץ לחתוך באלכסון.
וכמובן- לא שוכחים את התה!
אפשר להוסיף חלב שקדים לתה- גם ממתיק וגם מוסיף לאווירה...
לא לשכוח לבוא בלבוש אלגנטי, ולדבר שיחות חולין משמימות !

2 תגובות:

miley cyrus אמר/ה...

ולזה קוראים קופסאות קרטון מעוצבות ברמה גבוהה עד כדי כך שהן יצרו שולחן.
הייתי שמח לקבל שולחן שכזה בביתי, למרות שאישתי תהרוג אותי.

שיר אמר/ה...

מעניין...