יום שלישי, 1 בינואר 2013

עוגה דלת קלוריות (תפירה- הדרכה)



שלום שלום!

משהו משמח אחד ומייד לעבודה...

אתמול הכנתי את העוגה המתוקה הזו לאחינועם, שבדיוק חגגה שנתיים, וחשבתי לחלוק את דרך ההכנה לפרטי פרטים.
התגובה הראשונית שקיבלתי היתה "אני בחיים לא אצליח לעשות כזה".
אז זהו, שזה כל כך קל...
צילמתי כל שלב, ואני מאמינה שההוראות ברורות.
לכל שאלה, אשמח לענות בתגובות.






נתחיל...





לעוגה עצמה נצטרך:
לבדים בצבעים שתבחרו
קרטון (אני השתמשתי בקרטון מקופסת קורנפלקס)
חוטים
מחט
דבק
מילוי (כל צמר יתאים)

 גזרו שני משולשים.
משלוש אחד יהיה ה"ציפוי" והשני יהיה ה"תחתית".
גזרו רצועה באורך כפול מאורך צלע אחת של המשולש (אם לדוגמא צלע המשולש שלי היא 10 ס"מ, אורך הרצועה יהיה 20 ס"מ). זו תהיה ה"צד" של העוגה.
גובה הרצועה יהיה הגובה שתרצו שהעוגה שלכם תהיה.
גזרו עוד רצועה. אורכה יהיה כאורך החלק העגול שבמשולש, וגובהה יהיה זהה לגובה שהחלטתם עליו כשגזרתם את רצועת ה"צד".

 גזרו שני משולשים מהקרטון.
המשולשים יהיו זהים לאלה מהלבד, אך היקפם יהיה קטן בכחצי ס"מ.






תפרו את החלקים זה לזה בתפר מסרק.

  
הכניסו את הקרטונים, ומלאו במילוי.





תפרו את הקצה, ובסיס העוגה מוכן.




 גזרו את ה"מילוי" של העוגה בצורה ובצבע לטעמכם.
אורכו יהיה זהה לאורך רצועת ה"צד" וגובהו יהיה לפי רצונכם.
הדביקו אותו לעוגה בדבק.




ועכשיו לתותים...
לתותים תצטרכו לבד בצבעים אדום וירוק, חוט, מחט וצבע אקרילי צהוב (או חרוזים צהובים, למשקיעים).





 (תפר כיווץ)






לנר (אופציונאלי בלבד):
לבד, חוט, מחט, קיסמים או שיפודים, סקוץ'









ואגב, האגרטלים, שימוש חוזר במעמדי נרות שהכנתי לבת המצווה...



המתנה נארזה בקופסת פריכיות שנעטפה בנייר עטיפה(:




מקווה שהיה ברור(:

שיהיה חודש שמח ושנה טובה!





2 תגובות:

דורה אמר/ה...

מקסים. והרבה יותר מסובך מאשר פשוט לאפות עוגה. הבן שלי מת על קופיקו אז אני צריכה להכין עוגה בנושא קופים... איך אתפור לו קופים, אין לי מושג.

שיר אמר/ה...

שמחה שאהבת(:
למען האמת- לא לוקח הרבה זמן אם חותכים את כל החלקים מראש..
את תמיד יכולה לגזור קופים בדו מימד ולהדביק או לתפור על העוגה...
או להוסיף אותם עם סקוצ'ים, ככה שאפשר להוריד אותם- עוד יותר כיף!