יום שישי, 18 בינואר 2013

תפוחים ממולאים שקדים ותותים

שלום שלום!
אתמול סיימנו מחצית (מחצית השנה האחרונה! אחחחח אנחת רווחה בקהל:)
הנה הפוסט על כל מה שעבר עלינו במחצית.
מוזמנים לקרוא, וסתם לשוטט בבלוג הישן שלי. עזבתי אותו לטובת הבלוג הזה, אבל לפעמים אני מתגעגעת...

ומה אני עושה במקום לבשל לשבת?
כותבת פה...



הקינוח של שבוע שעבר היה המצאה רגעית עקב עודף בתפוחים...
והמלצה אישית- קינוח נהדר לקיץ...בחורף קצת פחות, כי הוא קפוא...


נצטרך:
חמישה תפוחים

כ50 שקדים מושרים וקלופים (משרים אותם במים רותחים עד שקל להסיר את הקליפה מהם)
שתיים שלוש כפות שוקולד חרובים
תבלינים (קינמון, ציפורן, כל מה שעולה על דעתכם)
פרי למילוי (תותים, אננס, כל פרי...)






נחתוך את התפוחים לחצי
 ונרוקן אותם (אני השתמשתי בכלי שמגלען את התפוחים, כי הוא חד. אבל יש כלי מיוחד לעניין...)
נטפטף מיץ לימון על התפוחים, על מנת שלא ישחירו



נטחון את השקדים (אם אין טוחן אגוזים ושקדים- אפשר להשתמש בשקדים טחונים מראש)
ונערבב את הבלילה (המורכבת ללא ספק;) ונוסיף תבלינים



נמלא את התפוחים ונוסיף את הפירות

נקפיא עד להקפאה מלאה
(בערך ארבע שעות)

נחתוך את חצאי התפוחים לרבעים.
(הבלילה יותר יציבה מבתמונה, כי הוצאתי אותה לפני שבת ע"מ לצלם, אז היא לא קפאה לגמרי...)


שתהיה שבת שלום!

מוזמנים בחום להפיץ, לשתף, להגיב.
אני מאוד אשמח לשעת שיש קוראים פה(:

ומוזמנים לעקוב אחרי בפינטרסט
(:

אין תגובות: