יום שישי, 22 בפברואר 2013

פנקייקים טבעוניים



שלום שלום!
עוד רגע איטליה, אז התפניתי לכתוב פוסט אחרון לפני הטיסה..

והנה הדבר המרגש ביותר (לא רק, אבל גם) שקרה השבוע



כל השכבה התחפשה לאינדיאנים, אז התגייסנו גל ואני להכין תחפושת(:
-גם את שלי תפרתי, אבל לא צילמתי(:

אחרי חיפושים ארוכים (מאוד!) מצאתי את המתכון המנצח ל...



פנקייקים טבעוניים!

שבועות ארוכים שאני מחפשת מתכון בלי ביצים (כי לחלב תמיד אפשר למצוא תחליף, ביצים הן הבעיה היחידה שבאמת מאתגרת), עד שהבסוף הבנתי- אם אני לא מוצאת, כנראה שאין!
אתגרתי את אחותי ואת עצמי, והצלחנו לפצח מתכון שווה לכל הדעות!


חומרים לכ15 פנקייקים בינוניים\קטנים:
2 כוסות קמח (כוסמין או רגיל)
1.5 כוסות חלב אורז
2 כפיות קינמון
קליפה מלימון אחד
1 כף שוקולד חרובים או חמאת בוטנים (יש הבדל עצום בטעם, אז אם אתם לא אוהבים בוטנים, וותרו...)
2 כפות סוכר
2 כפות שמן





נערבב את כל חומרי הבלילה

נטגן את הבלילה כמו פנקייק רגיל, את המחבת נשמן בשמן\מחמאה


             תמיד אפשר להוסיף פירות לבלילה...

כשהצד התחתון מתחיל להיות חום, זה הזמן להפוך...





טבלתי חתיכות תפוחים בבלילה וטיגנתי, וכך התקבל מעין פנקייק תפוחי...






הוא תמיד נדחף ...(:



קשת מדהימה שהיתה לנו בשבוע שעבר מעל לבית... (אם תסתכלו טוב, היא כפולה!)

 וקצת תמונות פורים מתוך הבית, כאנדיאנית אוכלת...(:


כל השכבה היתה אינדיאנית...פורים אחרון בבי"ס !!!!!!!!!
נהננו מאוד(:
אז שיהיה שבוע מוצלח וחג שמח (ולא, עוד לא הכנתי אוזני המן טבעוניות, אבל אמא קנתה כמה משובחות בהחלט...אנסה להתחקות אחר המתכון מתישהו...)

מישהו צריך משהו מאיטליה???


2 תגובות:

Maya Cohen אמר/ה...

וואו! זה נראה כל כך טעים, אני מחפשת כבר מלא זמן מתכון לפנקייק טעים וטבעוני ובאמת קשה למצוא כאלה.
ברוב המתכונים אני מצליחה להחליף את הביצה או החלב, יש לי קציצות נהדרות שאני מכינה עם קורנפלור, אבל דווקא עם הפנקייק נתקעתי.

שיר אמר/ה...

זה אכן טעים במיוחד.
אני אישית עוד לא ניסיתי עם שוקולד אלא רק עם חמאת בוטנים, אבל בטח אנסה השבת.
מוזמנת לנסות ולשתף איך יצא!(:
ואשמח לקבל את המתכון של הקציצות(:
מוזמנת לחזור ולבקר אצלי(: