יום שני, 25 באוגוסט 2014

פרנץ טוסט טבעוני - לחם מטוגן


שלום שלום.
מכירים את האמירה המפורסמת של הדוגמניות "אני לא יוצאת מהמיטה בשביל פחות מ10,000 דולר"?
אז אצל אלון זה- "אני לא יוצא מהמיטה אם אין פרנץ טוסט".

והיות ואני רציתי לצאת לים, היה צורך שיקום כבר..!

גרסה טבעונית ומעולה של פרנץ טוסט, שמשביעה גם את הבנזוג הלא טבעוני.



נצטרך-
חלה פרוסה לפרוסות עבות (בלילה תספיק לבערך 6 פרוסות)

לבלילה:
1 כוס חלב (אני השתמשתי בקוקוס, כי יש לו טעם נחמד, אבל גם אגוזי לוז או סויה או שקדים יתאים)
4 כפות קמח (עדיף לבן או כוסמין לבן)
4 כפות סוכר
1 כפית תמצית וניל
2 כפות שמן קוקוס (או שמן קנולה) (השמן יעזור שהלחם לא יידבק למחבת. בפרנץ טוסט רגיל יש ביצים ובביצים יש קצת שומן שמונע הדבקות. במתכון שלנו אין בכלל, אז נוסיף לבד:)
1-2 כפיות קינמון




נערבב את כל מצרכי הבלילה עד שלא יהיו בהם גושים מהקמח. (אם יש טיפ טיפה גושים זה בסדר)




נטבול פרוסת חלה בבלילה



נטגן במחבת משומנת (כף או שתיים של שמן במחבת) בערך חמש דקות בצד הראשון (עד שמשחים) ואז עוד שתיים שלוש דקות בצד השני.
זהירות שלא יידבקו למחבת- בעת הצורך פשוט תוסיפו עוד שמן


נטגן את כל הפרוסות עד שנגמרה הבלילה(:


אפשר לאכול אותם עם מייפל, ריבה, קצת סוכר או בלי כלום!



ואחרי הכל, זכיתי ללכת לים(:
אז היה שווה את המאמץ!


5 תגובות:

אבנר כהן זמיר אמר/ה...

יצא ממש טוב (השתמשתי במשקה שיבולת שועל). המראה ממש כמו במקור והילדים זללו. נראה לי שאפשר להוריד בסוכר (בעיקר אם מורחים אח"כ דברים מתוקים על).
אם לא שמים מספיק שמן גם במחבת זה נדבק.

שיר אמר/ה...

גם אני ממש אוהבת את השיבולת שועל, גיליתי אותה לאחרונה.
תכלס אפשר ממש להוריד בסוכר, אני פשוט אכלתי בלי תוספות מעל:-)
שמן זה נכון..אני שמה בין כל טיגון קצת שמן כדי שלא ידבק:-)
שמחה שיצא טוב!

שיר אמר/ה...

גם אני ממש אוהבת את השיבולת שועל, גיליתי אותה לאחרונה.
תכלס אפשר ממש להוריד בסוכר, אני פשוט אכלתי בלי תוספות מעל:-)
שמן זה נכון..אני שמה בין כל טיגון קצת שמן כדי שלא ידבק:-)
שמחה שיצא טוב!

Unknown אמר/ה...

מעולה!!!! איזה כיף!!!! ממש ממש טעים.... תודה רבה!!! מטבעונית מתחילה☺

MAYA אמר/ה...

אני צריכה לחם ללא גלוטן. המלצות בבקשה