יום שישי, 7 בנובמבר 2014

מרק עגבניות עם פסטה טבעוני


שלום שלום!
מעלה מתכון שכלכך מתאים לעכשיו.
הכנו אותו לפני שבועיים, אבל רק עכשיו מתפנה(:

חיפשתי מתכון למרק עגבניות, ולא מצאתי אחד שהיה בול.
אז הרכבתי אחד לטעמי.

מקווה שאני זוכרת את כל הרכיבים, בכל זאת..עברו שבועיים(:

אנחנו אכלנו עם פסטה, אבל גם עם אורז זה יתאים!



למרק:
2-3 בצלים גדולים, קצוצים
2 גזרים קלופים חתוכים לטבעות
4-5 עגבניות חתוכות לקוביות
2-3 כפות סוכר חום
שיני שום לפי הטעם (3-4)
מלח ופלפל לפי הטעם
חצי כוס שמן זית (אנחנו זכינו להשתמש בשמן זית שאחותי הכינה בעצמה!)
ליטר מים (בערך 4 כוסות)

פסטה קונכיות (לצערי לא היה לי...אבל הן הכי כייפיות עם המרק) מבושלת לפי הוראות היצרן ומסוננת.



נטגן את הבצל עד להזהבה.
נוסיף את הגזר והשום ונמשיך לטגן עוד 5 דקות



נוסיף את העגבניות, ונבשל עוד 5 דקות להתרככות.
נוסיף תבלינים וסוכר.


נוסיף את השמן והמים.
נבשל 30 דקות על אש בינונית-קטנה, עד שכל הירקות רכים לגמרי.
נטחן עם בלנדר מוט, עד שהמרק ללא גושים.
נתקן תיבול אם צריך.




נוסיף את הפסטה למרק.



ובתאבון!

תמונות מהמסיבת יומולדת שעשינו לאמא.
היה אדיר!


עץ הברכות המשפחתי שלנו מקושט לרגל היומולדת.
(הוא מקושט לפי עונות, נשארו הרימונים מראש השנה..)


את הקאפקייקס הכנו מהמתכון הזה.

היתה חגיגה אדירה.
למי שמחפש רעיונות למתנות מקוריות להורים\אחים\חברים, מוזמנים לשאול אותי בתגובות, אני מגיבה תמיד, ויש לי צרור בלתי נדלה של רעיונות(:


אין תגובות: