יום שבת, 14 בפברואר 2015

וופל בלגי טבעוני


 שלום שלום!
אחרי שקיבלתי מכשיר וופל בלגי מהחבר היקר, והכנתי אינספור וופלים ואינספור מתכונים, הנה המנצח!

רגע לפני, אתם מוזמנים לאתר החדש שלי, דומה מאוד לבלוג הזה, אבל נוח יותר(:
https://www.tofufit.com/



לבערך 6 וופלים -בערך 6 חתיכות..3 פעמים מכינים-:
1 ורבע כוס קמח (אני משתמשת בכוסמין)
2 כפיות אבקת אפייה
קצת מלח
2 כפות גדושות סוכר חום
2 כפות שמן קנולה\קוקוס\זרעי ענבים או כל שמן אחר
1ורבע כוס נוזלים (או מים או חלב כלשהו או מיץ תפוזים. אני בדר"כ משתמשת בחלב קוקוס)
1 כפית תמצית וניל


מחממים את המכשיר, משמנים ומכינים כרגיל.
ברגע שהנורה שמראה שהמכשיר חם מספיק נכניס את הבלילה, וכשהיא שוב תידלק הוופלים מוכנים!
נעזר קצת במזלג כדי להוציא את הוופלים בעדינות...


הם יוצאים אווריריים ומעולים.
מייפל, ריבה, שוקולד מומס..
הכל הולך.
מומלץ מומלץ מומלץ!


20 תגובות:

סימון אמר/ה...

תודה שרית
הוספתי למתכון הבסיסי תפוח סמיט וזרעי חמניה. אפשר לדעתי להוסיף במקומם דברים אחרים שאוהבים
שבת שלום

שיר אמר/ה...

רעיון טוב! ככה גם משפרים אל הערך התזונתי שלהם!

אנונימי אמר/ה...

אני הכנתי עם קמח מלא וגם יצא פצצה!

ditdit אמר/ה...

ניתן לשמור במקרר ולחמם למחרת...?

שיר אמר/ה...

לא אמורה להיות בעיה, זה רק יהיה טיפה יותר קשה

אנונימי אמר/ה...

אפשר להשתמש בסוכר לבן?

שיר אמר/ה...

בטח! סוכר לבן זהה מבחינת סוכר חום לכמויות ולהכל בעצם. בהצלחה!

Unknown אמר/ה...

האם אפשר קמח שקדים או/ו קוקוס לנמנעים מגלוטן ועמילן ?

שיר אמר/ה...

מהניסיון שלי עם קמח קוקוס הוא סופח נוזלים, ולכן אני מהססת (הבלילה תהיה מאוד קשיחה) האם קמח קונדיטור לא מתאים? יש בו עמילן?
מעולם לא ניסיתי קמח שקדים,אבל אני חוששת שהוא עובד כמו קוקוס מבחינת ספיחת הנוזלים.
אם יצא לך טוב, אשמח אם תעדכני אותי.
בהצלחה!

שיר אמר/ה...

מהניסיון שלי עם קמח קוקוס הוא סופח נוזלים, ולכן אני מהססת (הבלילה תהיה מאוד קשיחה) האם קמח קונדיטור לא מתאים? יש בו עמילן?
מעולם לא ניסיתי קמח שקדים,אבל אני חוששת שהוא עובד כמו קוקוס מבחינת ספיחת הנוזלים.
אם יצא לך טוב, אשמח אם תעדכני אותי.
בהצלחה!

Unknown אמר/ה...

תודה. אעדכן בשמחה.

הודיה ניסן אמר/ה...

תודה! יצא מעולה!

Unknown אמר/ה...

אימצתי בחום!
משתמשת באופן קבוע.
מתכון מעולה.

Unknown אמר/ה...

האם ניתן להמיר את הסוכר לסילאן?

Unknown אמר/ה...

אפשר להמיר את התמצית וניל במשהו אחר ?

Unknown אמר/ה...

יצא מעולההה 🤗

Unknown אמר/ה...

אפשר להקפיא?

Unknown אמר/ה...

כן, אפשר בסוכר וניל אותן הכמויות

אנונימי אמר/ה...

וואו, מדהים!!
ניסיתי פעם ראשונה מתכון עם שמרים שלא צלח!😡 אבל זה? כבר ליגה אחרת! תודה רבה רבה! (:

אנונימי אמר/ה...

הוספתי טיפה קורנפלור, הוסיף להם טיפה גמישות למרקם יותר יציב